Edinilen bilgiye göre, Çatak ilçesinde bulunan Muhammed Sait Aydın Anadolu ve İmam Hatip Lisesinde taşımalı eğitim öğretim gören yaklaşık 150 öğrenci, öğlen okulda yedikleri yemekten sonra karın ağrısı şikayetiyle hastaneye kaldırıldı. Yedikleri bir gıdadan zehirlendikleri tahmin edilen öğrencilerin tedavi gördükten sonra taburcu edildi. Sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilen öğrencilerin, yaşadığı rahatsızlığın sebebi, yapılacak tahlillerin ardından belli olacağı bildirildi.
Van'da 150 öğrenci yemekten zehirlendi
Çatak İlçesinde İmam Hatip ve Muhammed Sait Aydın Anadolu Lisesinde eğitim gören yaklaşık 150 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Bu içeriğe tepkiniz
Yorumlar
Trend Haberler
Erciş Kaymakamlığına yeni atama | Van’da 7 ilçenin kaymakamı değişti
Erciş Kaymakamı Murat Karaoğlu İzmir Menderes’e atandı | 430 mülki idare amirinin görev yeri değişti
Irak’ın Dünya Kupası kadrosunda 6 Kürt futbolcu yer aldı
Ankara Araştırma anketi: Özgür Özel, Erdoğan’ın 3,7 puan önünde
Van’da Özgürlük Mitingi'ne çağrı
Koma Amed, Van’da konser verecek





