Van'ın Özalp ilçesindeki Cumhuriyet Mahallesi'nde ikamet eden 14 yaşındaki Kader Gürcü, yaşadıkları eve farelerin dadanması nedeniyle aile bireyleri tarafından bırakılan zehirli ekmeği yanlışlıkla yemesi üzerine rahatsızlandı. Rahatsızlanan Gürcü, ailesi tarafından hemen Özalp Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Doktorlar, "fosfor zehirlenmesi" teşhisi koydukları vakadan dolayı hastaneyi boşaltarak, tüm görevlilere oksijen maskesi taktırdı. İlk müdahalenin ardından çocuğun sağlık durumunun iyi olduğu belirtilirken, hastaneye 3 saat boyunca giriş ve çıkışlara izin verilmedi.
Zehirlenen Gürcü'nün ilk tedavisinin yapılması sonrası ambulansla Van'a sevk edilmesiyle hastanede durum normale döndü. Hastane yetkilileri, karantina uygulamasının tedbir amacıyla gerçekleştirildiğini, herhangi bir olumsuzluğun söz konusu olmadığını belirtti.
Hastanede fosfor zehirlenmesine karşı alarm!
Özalp'ta farelere tuzak için zehirli ekmeği yanlışlıkla yiyen 14 yaşındaki çocuk hastaneye kaldırıldı. Hastane kısa süreliğine karantinaya alındı.
Bu içeriğe tepkiniz
Yorumlar
Trend Haberler
Erciş Kaymakamlığına yeni atama | Van’da 7 ilçenin kaymakamı değişti
Erciş Kaymakamı Murat Karaoğlu İzmir Menderes’e atandı | 430 mülki idare amirinin görev yeri değişti
Irak’ın Dünya Kupası kadrosunda 6 Kürt futbolcu yer aldı
Ankara Araştırma anketi: Özgür Özel, Erdoğan’ın 3,7 puan önünde
Van’da Özgürlük Mitingi'ne çağrı
Koma Amed, Van’da konser verecek




