Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü ve Türkiye Hentbol Federasyonu tarafından sporun tabana yaygınlaştırılması ve daha fazla müsabakaların yapılması için oluşturulan Anadolu Yıldızlar Ligi’nde Doğu ve Güneydoğu bölgelerinde tek il olarak Denizli’de yapılan Anadolu Yıldızlar Ligi Hentbol Türkiye Finali Yarışması’na katılan Van Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Hentbol Takımı, büyük başarılar elde ederek Türkiye dördüncüsü oldu. Anadolu Yıldızlar Ligi sonuçları sonrası değerlendirmede bulunan Van Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Hentbol Antrenörü Müslüm Karaboğa, sporcuların aldıkları sonuçlardan oldukça memnun olduklarını söyledi. Karaboğa, “Analig bizler için büyük önem taşımaktadır. Türkiye geneli farklı illerde yapılan müsabakalarda sporcularımız büyük başarı göstererek, isimlerini finale yazdırdılar. Bu müsabakalar sonrası Türkiye şampiyonasında Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgesinden tek il olarak katıldığımız ve son 12 takım arasına girme başarısı gösteren takımımız Türkiye dördüncüsü oldu. Buradan Analig müsabakalarında başarı gösteren, gösteremeyen il dışında Van’ı en iyi şekilde temsil eden bütün sporcularımızı kutluyor, Vanlı hentbolculara vermiş olduğu desteklerinden dolayı kendim ve sporcularım adına il müdürümüz Nevzat İnanç’a çok teşekkür ediyoruz” şeklinde konuştu.
Vanlı Hentbolcular Türkiye Dördüncüsü Oldu
Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü ve Türkiye Hentbol Federasyonu tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Final Yarışması’na Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerinden katılan tek il olan Vanlı hentbolcular, Türkiye...
Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü ve Türkiye Hentbol Federasyonu tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Final Yarışması’na Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerinden katılan tek il olan Vanlı hentbolcular, Türkiye dördüncüsü oldular.
Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü ve Türkiye Hentbol Federasyonu tarafından sporun tabana yaygınlaştırılması ve daha fazla müsabakaların yapılması için oluşturulan Anadolu Yıldızlar Ligi’nde Doğu ve Güneydoğu bölgelerinde tek il olarak Denizli’de yapılan Anadolu Yıldızlar Ligi Hentbol Türkiye Finali Yarışması’na katılan Van Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Hentbol Takımı, büyük başarılar elde ederek Türkiye dördüncüsü oldu. Anadolu Yıldızlar Ligi sonuçları sonrası değerlendirmede bulunan Van Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Hentbol Antrenörü Müslüm Karaboğa, sporcuların aldıkları sonuçlardan oldukça memnun olduklarını söyledi. Karaboğa, “Analig bizler için büyük önem taşımaktadır. Türkiye geneli farklı illerde yapılan müsabakalarda sporcularımız büyük başarı göstererek, isimlerini finale yazdırdılar. Bu müsabakalar sonrası Türkiye şampiyonasında Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgesinden tek il olarak katıldığımız ve son 12 takım arasına girme başarısı gösteren takımımız Türkiye dördüncüsü oldu. Buradan Analig müsabakalarında başarı gösteren, gösteremeyen il dışında Van’ı en iyi şekilde temsil eden bütün sporcularımızı kutluyor, Vanlı hentbolculara vermiş olduğu desteklerinden dolayı kendim ve sporcularım adına il müdürümüz Nevzat İnanç’a çok teşekkür ediyoruz” şeklinde konuştu.
Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü ve Türkiye Hentbol Federasyonu tarafından sporun tabana yaygınlaştırılması ve daha fazla müsabakaların yapılması için oluşturulan Anadolu Yıldızlar Ligi’nde Doğu ve Güneydoğu bölgelerinde tek il olarak Denizli’de yapılan Anadolu Yıldızlar Ligi Hentbol Türkiye Finali Yarışması’na katılan Van Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Hentbol Takımı, büyük başarılar elde ederek Türkiye dördüncüsü oldu. Anadolu Yıldızlar Ligi sonuçları sonrası değerlendirmede bulunan Van Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Hentbol Antrenörü Müslüm Karaboğa, sporcuların aldıkları sonuçlardan oldukça memnun olduklarını söyledi. Karaboğa, “Analig bizler için büyük önem taşımaktadır. Türkiye geneli farklı illerde yapılan müsabakalarda sporcularımız büyük başarı göstererek, isimlerini finale yazdırdılar. Bu müsabakalar sonrası Türkiye şampiyonasında Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgesinden tek il olarak katıldığımız ve son 12 takım arasına girme başarısı gösteren takımımız Türkiye dördüncüsü oldu. Buradan Analig müsabakalarında başarı gösteren, gösteremeyen il dışında Van’ı en iyi şekilde temsil eden bütün sporcularımızı kutluyor, Vanlı hentbolculara vermiş olduğu desteklerinden dolayı kendim ve sporcularım adına il müdürümüz Nevzat İnanç’a çok teşekkür ediyoruz” şeklinde konuştu.
Bu içeriğe tepkiniz
Yorumlar
Trend Haberler
Erciş Kaymakamlığına yeni atama | Van’da 7 ilçenin kaymakamı değişti
Erciş Kaymakamı Murat Karaoğlu İzmir Menderes’e atandı | 430 mülki idare amirinin görev yeri değişti
Irak’ın Dünya Kupası kadrosunda 6 Kürt futbolcu yer aldı
Ankara Araştırma anketi: Özgür Özel, Erdoğan’ın 3,7 puan önünde
Van’da Özgürlük Mitingi'ne çağrı
Koma Amed, Van’da konser verecek




