İsveç Başbakanı Kristersson, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, İsveç'in NATO'ya Katılım Protokolü'nü imzalamasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Kristersson, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İsveç'in NATO'ya Katılım Protokolü'nü imzalamasını ve Türkiye Büyük Millet Meclisi'ne sunmasını memnuniyetle karşılıyoruz. Şimdi Meclis prosedürleri başlayacak. NATO'ya üye olmayı dört gözle bekliyoruz" ifadelerini kullandı.

Netanyahu: Erdoğan, İsrail'e ahlak dersi verebilecek son kişi
Netanyahu: Erdoğan, İsrail'e ahlak dersi verebilecek son kişi
İçeriği Görüntüle

Erdoğan bugün, İsveç'in NATO'ya Katılım Protokolü'nü imzalamıştı.